Le 06 avril 2025 à 22:11:29 :
Le 06 avril 2025 à 22:11:06 :
Girl, pourquoi tu mens ?
Toi meme
Alan, we've always had, as you know, very strong security, but there's very little you can do about planes crashing into a building. I mean, you look at Larry Silverstein, who's a terrific owner in New York and a very good friend of mine, who I just called. I was very worried about him because I assumed maybe he was in the building. He took possession of the building one week ago, as you know, he just bought the World Trade Center, right? And he was in his office, and he was getting ready to move into the World Trade Center over the next two weeks. I just spoke to him. There's nothing you can do when people are going to be bombing planes at your building. Now, I guess maybe the world is going to be changing.
Alan, comme tu le sais, nous avons toujours eu une sécurité très forte, mais il y a peu de choses que tu puisses faire contre des avions qui s'écrasent dans un bâtiment. Je veux dire, regarde Larry Silverstein, qui est un excellent propriétaire à New York et un très bon ami à moi, que je viens d'appeler. J'étais très inquiet pour lui, car je pensais qu'il était peut-être dans le bâtiment. Il a pris possession du bâtiment il y a une semaine, comme tu le sais, il a acheté le World Trade Center, n'est-ce pas ? Et il était dans son bureau, il s'apprêtait à emménager dans le World Trade Center dans les deux semaines suivantes. Je viens de lui parler. Il n'y a rien à faire quand des gens vont attaquer ton bâtiment avec des avions. Maintenant, je suppose que le monde va changer.