Why do men act like women aren’t lonely?
I’m writing this sitting by myself at home on my 29th birthday. I realized today I’ve been alone my whole life no friends, no family and on top of that as a woman people aren’t generally kind to me or offer me a helping hand. I see men in the same situation as me and people are much kinder and sympathetic to them. This is just what I’ve seen personally. I was also inspired to write this after seeing that men are apparently suffering from a ‘loneliness pandemic’ what about us countless women who are lonely too and get on with things and don’t make it everyone else’s problem?
edit: wow i had no idea so many people would see this post. I wish I could respond to all the comments but I just want to say thank you to all the women (and some men) who have taken the time to explain to men why are our experiences of loneliness matter too.
Thank you to those who are taking the time to explain that loneliness and lack of sex are two completely different things and a huge thank you to everyone who send me birthday wishes i appreciate it!!
Un sentiment de solitude
Nous la solitude on la vit vraiment
I don’t know where this notion of sex coming easily to women comes from.
Sex comes with so much risk for women. Risk of being assaulted, risk of pregnancy, risk of literally being killed. These are real scenarios that happen every day which women have to factor in when choosing a partner.
But men don’t think about this- they only think about it in terms of how many people would instantly sign up to have sex with a woman compared to a man. Yes, women can have sex easily if they are up for having sex with literally anyone, but most women would not have sex with some total rando due to the aforementioned risks. Most women have some standard, as do men. I bet a lot of these guys wouldn’t be content sleeping with just any women either, they’re obsessed with being desired by a certain type of woman, but they’re upset women are allowed to have standards too.
Les femmes ne peuvent pas baiser facilement, encore un mythe qui s’effondre
Le 17 janvier 2025 à 18:12:31 :
Un sentiment de solitudeNous la solitude on la vit vraiment
Pourquoi vous ramenez tout au concours de la victimisation ?
Le 17 janvier 2025 à 18:14:33 :
C'est exactement ce qu'elle fait dans son post le niveau 62
Le 17 janvier 2025 à 18:15:20 :
C'est pas mieux que les gros chialeurs.
Pas exactement non. Elle décrit un ressenti.
Moi je parle de concours à la victimisation. Qu’on trouve qu’elle se victimise ou pas c’est une autre question.
Le 17 janvier 2025 à 18:17:07 :
C'est pas mieux que les gros chialeurs.
Je ramène tout à la réalité n'en déplaise aux affabulateurs
Le 17 janvier 2025 à 18:13:33 :
Le 17 janvier 2025 à 18:11:42 :
Le 17 janvier 2025 à 18:08:11 :
g paluPourtant elle dit bien que 'en tant que femme' personne ne lui tend la main alors que les gens sont 'beaucoup plus sympa' avec les mecs 'dans la même situation qu'elle'
![]()
et tu va croire une femme?si elle est japoniaise qu'elle vienne dans mes mp au lieu de faire semblant que l'univers la hais
Mec qui poste ça; bro bouge ton cul sois un homme, va à la salle, fais toi des potes, force toi, crée ton entreprise, espèce de déchet.
Femme; oh pauvre petite oui tu as raison la vie est dure, tiens voilà mon snap si tu veux en parler.
Le 17 janvier 2025 à 18:18:31 :
Le 17 janvier 2025 à 18:13:33 :
Le 17 janvier 2025 à 18:11:42 :
g paluPourtant elle dit bien que 'en tant que femme' personne ne lui tend la main alors que les gens sont 'beaucoup plus sympa' avec les mecs 'dans la même situation qu'elle'
![]()
et tu va croire une femme?si elle est japoniaise qu'elle vienne dans mes mp au lieu de faire semblant que l'univers la hais
![]()
Le 17 janvier 2025 à 18:20:09 :
Mec qui poste ça; bro bouge ton cul sois un homme, va à la salle, fais toi des potes, force toi, crée ton entreprise, espèce de déchet.Femme; oh pauvre petite oui tu as raison la vie est dure, tiens voilà mon snap si tu veux en parler.
Ouais mais c’est dur tu comprends imagine si le mec est moche elle voudra pas lui parler
Why do men act like women aren’t lonely?as a woman people aren’t generally kind to me or offer me a helping hand.
Gpalu après ça
JvArchive compagnon